Rodzaj zajęć

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą jak że bogatą ofertą zajęć i ćwiczeń.
Niezależnie od wieku i poziomu zaawansowania, każdy znajdzie coś dla siebie.

Oferujemy między innymi:
saw-mill-club-spinning



Spinning to oryginalna i najpopularniejsza seria zajęć z “indoor cycling” czyli jazdy na
rowerach stacjonarnych w grupach. To najlepszy sposób na spełnienie twoich marzeń o wspaniałej kondycji: nie musisz uczyć się skomplikowanych ruchów, jesteś pod opieką najlepszych trenerów, zaś przy naszej muzyce aż chce ci się naciskać pedały! To najwspanialszy program wyrabiania kondycji jaki istnieje.














pilates

Pilates wspaniałe ćwiczenia, których przewodnią ideą jest budowanie i wzmacnianie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała, poprzez program ćwiczeń wzmacniający głębokie mięśnie. Program Josepha Pilatesa przeznaczony jest zarówno dla osób młodszych, jak i starszych; obecnie jest to najpopularniejszy system ćwiczeń grupowych fitness.
Pilates to idealny program dla wszystkich, którzy prowadzą siedzący tryb pracy. Jeżeli poszukujesz grupowych zajęć przy muzyce, które wyzwolą twoją energię to Pilates jest właśnie dla Ciebie.






Aerobic_exercise76

Aerobik od czasów Jane Fondy robi na świecie wielką karierę i, choć w coraz to nowych odmianach, jest jednym z największych sprzymierzeńców kobiecej figury.
Dosłownie oznacza „z powietrzem”, zaś do ulubionych przez nas ćwiczeń ma się tak, że tempo i rodzaj aktywności wspaniale dotleniają mięśnie i pobudzają cały metabolizm. Istota polega na wydatkujących energię ruchach wykonywanych na tyle długo, żeby efektywnie spalać tłuszcz, jednocześnie poprawiając ogólną sprawność całego ciała. Bonusem jest podkład muzyczny, który mile urozmaica trening, bo ćwiczenia wykonuje się w rytm żywych dyskotekowych beatów. A jak dodać jeszcze towarzystwo – bo na aerobik koniecznie należy wyciągnąć przyjaciółki, to mamy sport i zabawę w jednym.










PS Bosu trainer
BOSU wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnia układ wydolnościowy organizmu, jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą poprawić kondycję i wzmocnić mięśnie. Ćwiczenia na BOSU, poza dotlenieniem organizmu i korzyściami płynącymi z uprawiania sportu, dostarczają wielu niezapomnianych wrażeń.
Nawet znane nam dotąd ćwiczenia przy zastosowaniu bosu mają zupełnie inny wymiar. BOSU dzięki unikalnej sprężystej konstrukcji przyczynia się do zaangażowania znacznie większej liczby mięśni podczas treningu niż ma to miejsce w przypadku zastosowania innych tego typu urządzeń. Ćwiczenia na BOSU wymagają stałej kontroli i napięcia mięśni środka dla utrzymania równowagi, stąd jak żaden inny sprzęt cudownie aktywizuje i wzmacnia tzw. core stability. Za pomocą BOSU możesz nie tylko się zmęczyć, ale i odpocząć, poprawiając gibkość ciała. To nie tylko trening, ale przede wszystkim wspaniała zabawa.






step




Step - zajęcia choreograficzne z uzyciem specjalnego stopnia o regulowanej wysokości podczas których mocno pracują uda, biodra, ręce. Choreografie składają się z prostych lub bardziej złożonych kroków (w zależności od poziomu zaawansowania grupy), których wykonanie wpływa na poprawę koordynacji oraz pamięci ruchowej. Zajęcia o charakterze wydolnościowym a jednocześnie delikatnie utanecznione.













ExerciseBall

Body Ball – są niezwykle skuteczne ponieważ stanowi ona niestabilną podstawę, na której wykonujemy ćwiczenia. Efektem tego jest konieczność zmuszenia do pracy większej liczby mięśni, niż wtedy gdy ruch wykonywany jest w warunkach stabilnego oparcia np. leżąc na podłodze.
Nie są to ćwiczenia męczące lecz wymagające skupienia i doskonalące u ćwiczącego system kontroli ruchu oraz jego świadomość, co ma ogromne znaczenie w wykonywaniu każdej czynności ruchowej przez człowieka.
Gimnastyka body ball doskonale relaksuje, jest wspaniałym sposobem na pozbycie się wzmożonego napięcia mięśniowego w różnych okolicach naszego ciała, a przede wszystkim jest po prostu przyjemna.








freestyler 420px




Freestyler to nowy wymiar treningu fitness, to nowe możliwości ćwiczeń i szybciej widoczne efekty, których nasi klienci zawsze oczekują.
Freestyle pozwala ćwiczyć jednocześnie siłę, wytrzymałość, kondycję, koordynację, sprzyja utrzymaniu prawidłowej ruchomości w stawach, pozwala na wykonanie ruchów wielopłaszczyznowych, działających na całe łańcuchy mięśniowe.
Trening z Freestyle jest niezwykle efektywny i zapewnia duże urozmaicenie zajęć.









Total Body </p>
<p>Condition




Total Body Condition (TBC) – to trening, którego głównym zadaniem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni w celu poprawienia ogólnej kondycji fizycznej całego ciała oraz
optymalizacja proporcji poszczególnych jego partii.Cechą charakterystyczną TBC jest wykorzystanie w lekcji
przyrządów i przyborów zwiększających opór w trakcie ćwiczeń. Systematyczny trening TBC przynosi efekt progresji w 5 zakresach biomechaniki: siła, moc, wytrzymałość, tonus, hipertrofia (wzrost objętości włókien mięśniowych, objawia się zwiększeniem wielkości mięśnia).











Yoga
JOGA - to ćwiczenia oddechowe i rozciągające, połączone z odprężeniem psychicznym. Umożliwiają swobodny przepływ energii i zapewniają ciału dobre samopoczucie, jednocześnie relaksując i pozwalając odpocząć umysłowi. Ich celem jest zwiększenie naszej siły, poczucia równowagi, elastyczności i odprężenia. Poprawiają wydolność układu krążenia, wzmacniają mięśnie podtrzymujące kręgosłup. Kiedy zaczniesz je ćwiczyć regularnie, będziesz zdumiony, jak szybko twoje ciało będzie pozbywać się ograniczających cię napięć, a to da ci cudowne samopoczucie. Joga jest bez wątpienia sposobem życia i nigdy nie jest za późno, aby zacząć ją uprawiać .Polecane dla wszystkich bez ograniczenia wiekowego.





ABT


ABT – Zajęcia grupowe to najlepsza motywacja dla udanego treningu! Ćwicz z instruktorem mięśnie brzucha, pośladków i ud, wzmacniając jednocześnie grzbiet i talię! Zyskaj rzeźbę, jędrne pośladki i smukłą sylwetkę!
ABT to profesjonalny i bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha, pośladków i ud. Przystosowany zarówno dla początkujących jak i dla osób bardzo zaawansowanych.











9m


Zajęcia dla kobiet w ciąży – polecamy przyszłym mamom, które chcą utrzymać formę także podczas ciąży i aktywnie przygotować się do porodu. Każda uczestniczka zajęć, ze względu na stopień zaawansowania ciąży jest traktowana indywidualnie. Na zajęciach rozciągamy i wzmacniamy mięśnie dna miednicy, wzmacniamy i rozciągamy mięśnie przykręgosłupowe, mięśnie ramion i nóg.











fitness

Mama i dziecko – Zajęcia specjalnie przygotowane dla mam z dziećmi w wieku niemowlęcym, na których zgubisz zbędne kilogramy, uelastycznisz brzuch oraz wzmocnisz ramiona i plecy, a, co najważniejsze – wzmocnisz więzi emocjonalne ze swoim maluszkiem.
Zajęcia MAMA I DZIECKO to:
Powrót do pełnej kondycji po przebytej ciąży
Stymulacja fizycznego i psychicznego rozwoju dziecka
Wzmocnienie fizycznej i emocjonalnej więzi matki i dziecka











senior-fitness



Senior Fitness – trening o łagodnym charakterze z elementami ćwiczeń przeciwko osteoporozie. Przeznaczony jest dla osób w średnim wieku (ok. 50 lat i więcej) których kondycja i stan zdrowia nie pozwalają na zbyt duże obciążenia podczas ćwiczeń. Intensywność treningu jest umiarkowana, a ćwiczenia dobrane w taki sposób, aby jak najlepiej zapobiec przeciażeniom stawów oraz kręgosłupa. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy różne przybory mające na celu wzmocnienie kości , których gęstość z wiekiem maleje, przez co stają się podatne na złamania i urazy.




fitness4u.info - Wszelkie prawa zastrzeżone, 2011